Документација

Нема докумената

Отворен Центар за информисање о подстицајима: бржа и јаснија комуникација са пољопривредницима

У присуству министра Гламочића и представника медија, у Управи за аграрна плаћања свечано је отворен Центар за информисање намењен пољопривредним произвођачима. Циљ Центра је да омогући брзу, поуздану и директну комуникацију са грађанима који конкуришу за субвенције.

„Ово није шалтер. Ово је сервис. Људи морају добити одговор, објашњење и појашњење. Да знају где су погрешили, шта недостаје и шта је потребно да се захтев реши“, изјавио је министар и поручио да више неће бити „одговора у празно“, већ да ће Центар бити у пуном капацитету на услузи.

Министар Гламочић је том приликом лично разговарао са више пољопривредника, и то не само у просторијама Центра, већ и путем телефона, одговарајући директно на њихова питања и уносећи, како је рекао, „нову енергију у рад службе“.

Запослени у Управи за аграрна плаћања и оператери обучени за рад са пољопривредницима до сада су комуницирали са грађанима само путем телефонских линија и упита на електронске адресе. Током априла примљено је више од 22.000 позива, а оператери су ангажовани пуним капацитетом. Поред телефонске и имејл комуникације, грађани сада могу лично да дођу у Центар радним данима од 7.30 до 15.30 часова, што представља значајан корак ка још бољој комуникацији са пољопривредницима и јачању транспарентности у систему доделе подстицаја.

Министар је истакао да се ефикасност значајно поправила од његовог ступања на функцију. „Када сам дошао 16. априла, реализација буџета била је 14%. Данас је 32%. У три недеље смо убрзали обраду и исплату подстицаја више него за претходна три и по месеца“, изјавио је министар.

Посебна саветница министра Милица Јанковић, која је и директорка Пољопривредне стручне службе у Младеновцу, задужена је за рад Центра. Она ће обилазити све стручне службе, координисати рад и бити директна веза између пољопривредника, саветодаваца и Управе.

„Пољопривредници су већ довољно оптерећени послом у њивама и шталама. Наш посао је да им помогнемо у оном делу у коме се не сналазе – у администрацији и комуникацији са системом“, изјавила је Јанковић, нагласивши да ће Центар у томе имати кључну улогу.

Министар Гламочић је подсетио да је Министарство субвенционисало осигурање пољопривреде са 50 до 70 одсто, али је позвао произвођаче да га користе на време, јер штете од временских непогода не могу увек бити накнадно покривене.

Министар Гламочић започео реорганизацију: директни разговор са запосленима у управи за аграрна плаћања

Министар пољопривреде, шумарства и водопривреде проф. др Драган Гламочић одржао је састанак са запосленима у Управи за аграрна плаћања како би им пренео очекивања, указао на изазове у функционисању службе и охрабрио их да заједнички раде на побољшању односа и ефикасности.

„Ако треба да буде промена – почињемо од руководилаца. Али, не верујем да је проблем у људима, већ у недостатку комуникације и организације,“ поручио је министар, истичући да је главни циљ боља атмосфера и враћање поверења и међу колегама и код пољопривредника.

Министар је истакао да Управа мора постати ефикасна служба која поштује рокове, објективно одговара на захтеве и не даје лажне наде. Он је указао на то да ће телефонски разговори са странкама бити снимани како би се обезбедила транспарентност и праћење квалитета услуге.

„Пољопривредници морају добити прави одговор. Чак и кад је одговор негативан – важно је да буде искрен и образложен,“ нагласио је Гламочић, додајући да се проблеми не решавају писањем по мрежама, већ унутар службе, кроз институције.

 

 

Извор: Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде

Фото: Танјуг

Поделите овај текст:
Поделите овај текст:
Skip to content