УАП
ПОЧЕТНА

Расписан јавни позив за инвестиције у опрему у објектима за прераду

Објављено: 15. новембар 2018. Категорија: Вести 2018

Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде, Управа за аграрна плаћања, расписало је Јавни позив за подношење захтева за остваривање права на подстицаје за инвестиције у опрему у објектима за прераду млека и меса и производњу вина, пива и јаких алкохолних пића у 2018. години.

Поступак за оствaривање права на подстицаје покреће се подношењем Захтева за остваривање права на подстицаје за инвестиције у опрему у објектима за прераду млека и меса и производњу вина, пива и јаких алкохолних пића у периоду од 14. новембра до 14. децембра 2018. године године преко Писарнице републичких органа управе у Београду, улица Немањина број 22-26, 11000 Београд или поштом на адресу: Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде – Управа за аграрна плаћања, 11050 Београд, Булевар краља Александра бр. 84.

Подстицаји се утврђују у износу од 50% од вредности прихватљиве инвестиције умањене за износ средстава на име пореза на додату вредност, односно у износу од 65 % од ове вредности у подручју са отежаним условима рада у пољопривреди, у складу са законом којим се уређују подстицаји у пољопривреди и руралном развоју, односно пoсeбним прописом којим се уређује расподела подстицаја у пољопривреди и руралном развоју. За остваривање права на подстицаје и за исплату подстицаја за реализоване инвестиције у складу са овим Јавним позивом опредељују се средства у укупном износу од 95.500.000 динара.

Највиши укупни износ подстицаја који корисник подстицаја може да оствари у једној календарској години у складу са Правилником је 5.000.000 динара.

Информације у вези расписаног Јавног позива доступне су на телефоне Инфо-центра Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде: 011/260-79-60 или 011/260-79-61, као и контакт центра Управе за аграрна плаћања 011/30-20-100 или 011/30-20-101, сваког радног дана од 7:30 до 15:30 часова.

Поделите на:

ДОКУМЕНТАЦИЈА

Преузмите пратећу документацију

Нема докумената.